Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.


Pachete tarifare

Chat prin WhatsApp (prin nr. telefon)

Prețuri începând de la 40 €/lună

Chat prin Facebook

Prețuri începând de la 20 €/lună

Chat prin Viber (prin nr. telefon)

Prețuri începând de la 40 €/lună

Chat prin Instagram

Prețuri începând de la 20 €/lună

Chat prin Telegram

Prețuri începând de la 20 €/lună

Deschizi un cont gratuit în sub un minut

Ai acces la platforma Chat2Brand și testezi gratuit funcționalitățile!

Alegi caracteristicile care ți se potrivesc și planul tarifar dorit!

  Preț €/lună
CARACTERISTICI PRINCIPALE    
Chat prin WhatsApp (prin nr. telefon):    
• Până la 2000 mesaje pe zi 40  
• Între 2001-5000 mesaje pe zi 80  
• Peste 5001 mesaje pe zi 120  
Chat prin Viber (prin nr. telefon):    
• Până la 2000 mesaje pe zi 40  
• Între 2001-5000 mesaje pe zi 80  
• Peste 5001 mesaje pe zi 120  
Chat prin Viber (cont business) 20 Mesajele sunt plătite prin Viber
Chat prin Viber (chat-uri publice) 20 Mesajele sunt gratuite
Chat prin Telegram, Facebook 20 per fiecare cont
Chat prin Instagram (până la 10 conturi) 40  
Chat online în direct cu un operator 15  
Canale externe (propriul dvs. messenger/ helpdesk/ agent virtual – chatbot, altele) 40  
Chat prin SMS (SMS-urile de ieșire sunt plătite de client) 15  
Conturi de e-mail 15  
1 operator (contul de administrator e gratuit) 15  
API:    
• Mesaje cand operatorul lucreaza prin API – mai puțin de 10 000 mesaje pe lună 0  
• Mesaje când operatorul lucrează prin API – mai mult de 10 000 mesaje pe lună 8 per 1000 mesaje
• Mesaje cu raspuns automat (balanțe, statistici, etc.) folosind API când operatorul lucrează prin site-ul Chat Helpdesk 2 per 1000 mesaje
CARACTERISTICI SUPLIMENTARE    
Trafic mare: peste 60 000 de mesaje pe lună 1 per 1000 mesaje, peste primele 60 000
Răspuns automat din contul privat de Telegram (înlocuiește agentul virtual – chatbot – pentru conversațiile Telegram cu clientul) 15  
Widget-ul de pe site-ul web:    
• Widget standard pe site-ul dvs. pentru chat 0  
• Widget personalizat pe site-ul dvs. pentru chat (fără referințe la Chat2brand și logo-ul dvs. și text) 30  
Răspuns auto – service auto-service (cu tastare opțiuni):    
• Până la 10 articole de meniu 0  
• Între 11 si 20 articole de meniu 15  
• Între 21 si 50 articole de meniu 30  
• Peste 50 articole de meniu 45  
Script-uri macro pentru procesare de mesaje (filtre de context, rutarea mesajelor, agenți virtuali – chatbots – altele) 15  
Transmiterea tuturor mesajelor tale în grupul de Telegram 15  
   Applicația de mobil 10 Per fiecare operator
   Posibilitatea să contactezi tu un client (doar pe WhatsApp, Viber și SMS) 40  
Sondaj/controlul calității conversației cu operatorul după terminarea chat-ului 100